Aralık 21, 2011

Sosyal Alerjilerim



Fiziksel olarak bir reaksiyon göstermesem bile kafamın tasını attıran sosyal alerjilerim var benim. Mesela cak cak sakız çiğneyen kimseye tahammül edemiyorum. Bir anda teller atıyor kafamda ve oturup sakız çiğneyenin kafasını nasıl kırarım düşünceleri sarıyor beni.

Yemeğinin içine gömülüp iki dakikada yemek bitirenlere de alerjim var. Bir dur yahu ! Bir keyif al yediğinden. Ne yediğini anladın mı sen şimdi iki dakikada yemek bitince. Hayır yaparsın uğraşırsın bütün gün sonra iki dakikada biter herşey. İki dakika, 120 saniye... Bu ne hız be kardeşim.

Ailecek deliyiz aslında biz. Diş gıcırdatan, ağzıyla herhangi olmaması gereken bir ses çıkaran, bozuk parayla oynayan, anahtarlarını sürekli sallayan herkese alerjimiz var bizim. Çekirdek, cips ve patlamış mısır ise ayrı bir kategori.

Başka insanların alerjilerini de gördüm ama içimden “ay deli mi ne bu” diyemedim ömrü hayatımda, kendi deliliğim yüzünden. Biriyle tanışmıştım mesela sigara izmariti olan kül tablasını eline alamıyordu ama sigara içiyordu.

Bir arkadaşım bu taksilerde kafası sallanan hayvan figürleri varya onlara takıktı. Her seferinde "abi bu ne şimdi, niye koydun buraya bu hayvancıkları, sinirini bozmuyor mu" diye sorup dururdu. Ya bırak adamı derdim, koymuş işte özenmiş bözenmiş para vermiş almış. Yok inatla her gördüğü yerde sallanan kafalı hayvancıkların sahiplerini taciz ederdi.

Hey yarabbim... demiyorum tabi – vardır bir bildikleri mutlaka 

Senin aklına nerden geldi şimdi diye soracaksınız, bilimsel anlamda sosyal alerji diye birşey olduğunu öğrendim de kendime uyarlayasım geldi.

Sizin ne gibi delilikleriniz var ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder