Şubat 17, 2012

Alastair Magnaldo

St Germain'de gezinirken bir göz atalım diye girdiğimiz Yellow Korner, bizi Alastair Magnaldo ile tanıştırdı. Daha birçok sanatçının fotoğraflarının yer aldığı çok geniş bir portfolyosu olan bu mağazaya aşık oldum desem yeridir. Kendimden geçip elime aldığım her fotoğrafı satın almama ramak kalmıştı ki kendimi tuttum ama Magnaldo'nun bir fotoğrafını satın almaktan kendimi alıkoyamadım.

Fotoğrafla 10 yaşında tanışan Magnaldo ilk siyah beyaz çalışmalar yapmış. Şimdilerde uyguladığı teknikle eserlerini fotoğraftan çok dijital baskı olarak nitelendiriyor. Fotoğraf, çok az da olsa fotomontaj ve boyama tekniklerini bir arada kullanarak aşağıda gördüğünüz gerçek üstü, melankolik ve içinizdeki çocuğa atıfta bulunan fotoğraflarını ben çok beğendim. Size ne düşündürdüğünü de merak ediyorum...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder