Ocak 08, 2012

ne düşünüyorsun ?

İstanbul'da caddedeki Starbucks'lardan birinde otururken karşımda gerçekleşen sahneyi anlatmak istiyorum size. İki kız, belli ki 20li yaşlarının başında, kahve alıp bir masaya oturdular. Oturmaları ile Iphone larını eline almaları bir oldu. 20-25 dakika izledim kızları, çıtları çıkmadı. İkisi de sadece telefonları ile meşgullerdi. Bir süre sonra bilmem kimin post unu gördün mü dedi biri diğerine... Evet ya şimdi ona yorum yapıyordum, dur bekle bak ne yazıcam dedi. Ne yazıcağını söylemedi bile... Karşısında oturan arkadaşına ne yazacağını söylemeyip, facebookunda yayınladığı posta yönlendirdi resmen. Sizce de çok sunileşmiyor mu hayatlar ? N'oluyoruz yahu? Konuşmayı unuttuk, facebook statülerini güncellemekten. Şimdi sizi duyar gibiyim. -E, sen yapmıyor musun ? diye sorarken. Beni tanıyanlar bilir ciddi bir facebook kullanıcısı değilim ben. O yüzden oturduğum yerden eleştirmek daha kolay benim için. Ve sorunuza cevap vereyim "evet, facebook kullanıyorum" ama daha bir kere bile karşımda oturan arkadaşımla konuşmak yerine oturup facebook statülerini okumadım.

Geçenlerde bloglar arasında geziniyordum. Yeni yılda neler yapacaklarından bahsediyorlardı. Bir tanesi birkaç aydır facebook ve twitter orucundayım diye yazmış ve eklemiş " inanmıcaksınız ama çok iyi geldi, siz de deneyin... ". Neyse bu facebook muhabbetini çok uzatmamak lazım, lakin kimseyi eleştirmek değil niyetim sadece bu sunileşme canımı sıkıyor. Ve benim başıma gelsin istemiyorum ama artık yapılacak birşey yok, teknolojiye yenik düştük bir kere.

Onun yerine yeni yılda ben ne yapacağım ondan bahsedeyim. Bir süredir aklım çok dağınıktı. Bir sürü kitaba başlayıp hiçbirini bitirememiştim. Yeni yıla girerken ilk hedefim bu kitapları bitirmekti ve bitirdim. Şimdi gönül rahatlığı ile yeni hikayelere yelken açabilirim. İkinci hedefim blog adresimi .com yapmaktı. Onu da yaptım. Artık bana www.pinsinmymap.com adresinden ulaşabilirsiniz. Farkındayım son zamanlarda gezi yazılarından çok ne okudum ne düşündüm yazıları yazıyordum. Ben de en iyisi bloguma yeni bölümler ekleyeyim dedim. Okuyup beğendiğim, dinleyim bayıldığım, hayatıma renk katan herşeyi blogumda kısa kısa sizlerle paylaşmaya karar verdim. Ve bu yeni haline getirdim. Beğendiniz mi ?

Şimdi sırada ne var ? Bilmiyorum.... Biraz sınırları zorlamak, biraz rahatımı bozmak istiyorum. Yeni şeyler öğrenmek, keşfetmek ve hayata biraz daha farklı bakabilmek istiyorum. Sanki doğru yoldayım... Ama sonuç ne olur yaşayıp göreceğiz.

Herkese iyi yıllar dilerim. Umarım bu sene hep beraber hayallerimizin peşinden gidebiliriz ...

Sevgiler


2 yorum: