Mart 28, 2012

Govolo - Aman uzak durun

Eminim benim gibi siz de uygun uçak bileti almak için interneti tarayanlardansınız. Geçenlerde ucuz bilet buldum diye sevinç naraları attım. Bundan sonra yaşadıklarımı sizinle de paylaşmak istedim ki yarın öbür gün siz de sevinç naraları atarken hevesiniz kursağınızda kalmasın.

Aldığım bilet Govolo sitesindendi. Tum bilgileri (kimlik, kredi kartı vs) girdikten sonra size bir mail gönderiyorlar. Mail de aynen şöyle yazıyor. Bu bir konfirmasyon maili değildir, biletiniz belli kontrollerden geçtikten sonra onaylanacaktır. Sonra da Web Department imzalı başka bir mail geliyor size. Lütfen kredi kartınızın önlü arkalı fotokopisini ve kimlik kartınızın önlü arkalı fotokopisini şu şu mail adresine gönderin diye. 

Hı ??? Pardon ... diyesiniz geliyor tabii ki. Bu devirde kim kime bütün bilgilerinin fotokopisini gönderir. Tek iyi tarafı iptal işlemlerinde daha önce girdiğiniz kredi kartı bilgilerinizle sizden herhangi bir para tahsil etmemeleri. Zaten onu yapabilselerdi şu an mahkemede karşılıklı oturuyor olurduk.

Internet üzerinden çok işlem yaptığım için siteler arasında iyi bir karşılaştırma yapabiliyorum. Olur da yolunuz govolo'nun sitesine düşerse arkanıza bakmadan kaçın derim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder