Mart 01, 2012

iyi baharlar...





Bahar çocuğu olduğum için olsa gerek Mart'ın gelişi içimde bir sevinç uyandırır. Bilirim ki çiçekler açmaya başlayacak, güneş daha parlak olacak ve her gün "ne bu gri bulutlar böyle" demek yerine, masmavi bir gökyüzüyle uyanacağız. Mart'ın ilk günü ve 100. yazım şerefine ve hazır Oskarlar sahibini bulmuşken bende kendi gezi hayatımın Oskarlarını vermek istedim.



Öncelikle "hadi hazırla bavulunu yola çıkıyorsun 5 dak sonra" deseler havalara uçacağım ilk yerle başlıyorum Oskar törenime.

St Petersburg - uzun zamandır görüp beni benden alan yegane şehirlerden biridir burası. Rusya'yı Moskova ile tanıyanlar bir de St Petersburg'u görsünler derim

Hadi hazırla bavulunu önerisinin göz yaşı ile bitmesini sağlayacak yer ise (beni tanıyanlar artık biliyor) Prag. Biliyorum birçoğunuz beni ayıplayacak ama olmayınca olmuyor arkadaşlar. Üç kere gidip her seferinde aynı derecede sevemediğim şehirlerden birisidir. İkincisi de tüm ülke olarak Bulgaristan.

Şu ana kadar ki 

En güzel tatilim Yunanistan tatilimdi
En çok eğlendiğim yer Eurodisney oldu
En etkilendiğim coğrafya Uzak Doğu'dur
En güzel yemeği St Petersburg'da yedim
En güzel ve en ucuz içkiyi Koh Samui'de içtim
En çok alışverişi Londra'da yaptım
Çatlayana kadar Paris'te yedim
Havadan en güzel manzarayı Nice'de gördüm
Hayatımın en pahalı yemeğini Monte Carlo'da yedim (allahtan hesabı ben ödemedim:)
En sevdiğim yer Bozcaada
Avrupa'nın en güzel şehri bence Barcelona
Dünyanın en güzel şehri (kimse kusura bakmasın, tüm samimiyetimle söylüyorum) İstanbul

2012 baharı hepimize kutlu olsun, iyi baharlar . . .




3 yorum:

  1. İyi baharlar :) Artık gitsin bu kış. Kar görmek bıktırdı artık. Bende çiçek açmış ağaçlar görmek istiyorum...

    YanıtlaSil
  2. Marti ben de cok severim,hep bi umudum vardir martla ilgili,hep de guzel seyler olmustur hayatimda mart ayinda:)
    Bu arada evet en guzel şehir kesinikle Barcelona ve biz bugun tekrardan gidiyoruz;))))

    YanıtlaSil
  3. Boogie, az kaldi diye umuyorum cicekleri gormemize :)

    Uyduruk prenses hanimcim, su an kiskancliktan yarilmis durumdayim. Iyi eglenceleerr :) ve afiyet seker olsun simdiden tapas lar rioja lar :)

    YanıtlaSil