Temmuz 31, 2012

Şapka meraklılarına - Fabhatrix

Yazın kullanamasam da kışın pek kafamdan çıkarmadığım aksesuarlardan biridir şapka, İngiltere malumunuz şapka kültürü çok gelişmiş bir memleket. Burada düğüne, cenazeye şapkasız gidilmez. Edinburgh'da gezinirken keşfettiğimiz bu mağaza birbirinden güzel modelleri ve yerel markası ile mutlaka uğranması gereken bir yer. Sadece bayanlar için değil erkekler için de çok güzel modeller var. Tek eksi yanı biraz pahalı olması. Ben iki şapka beğendim ama ancak bir tanesini alabildim. Belki İngiliz olsaydım ve benim de bir şapka kültürüm olsaydı durum farklı olurdu.

Fabhatrix bir İskoç markası. Bütün şapkalar mağazanın alt katındaki atölyede yapılıyor. Sizin de anlayacağınız üzere fabrikasyon değil tamamen el yapımı. Çok da kalabalık değil sadece beş kişilik bir ekipler. Mağazanın sahibi ilk defa 1983'de bir festivale katılarak bu işe başlamış. Daha sonra 2002 yılında da bu mağazayı açmış.

Sordum, öğrendim dünyanın her yerine gönderim yapıyorlar. Eğer bir şapka beğenirseniz tek yapmanız gereken bilgisayarınızın başına oturmak. Eğer kendi şapkamı kendim yaparım derseniz, markanın workshop ları da var. Bilginize...





fotoğraflar www.fabhatrix.com sitesinden alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder